nom

bara för att klockan är ironiskt mycket och jag inte har bloggat på tusen år så gör jag detta...

KULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös, leva livet fan!
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? - vilken otrevlig fråga, men drunkna :D
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner


SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - antar det...
2. har du skolkat? - ne
3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? - sol
5. fanta eller cola? - mån,tis,ons - fanta tors,fre,lör,sön - cola :P;P;PP *internt skämt*
6. är du nyttig av dig? - antagligen med det lilla jag äter...

OM MIG
1. vad heter du? - louise
2. syskon? - zeeeero
3. Vart bor du? - karlskoga
4. Hur många barn vill du ha? - typ 2 eller så kör vi på med 18st eller nått...
5. Vill du gifta dig? - ja, helst.
6. Favorit tid på dagen? - när man vaknar vid typ halv två en helg eller mitt i natten då man är övertrött
7. Humör just nu? - trött
8. Sugen på just nu? - en flygbiljett till usa. ♥

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nope
2. Sjungit? - jaa, hahah
3. Blivit kramad? - aa
4. Känt dig fånig? - okey, men va?
5. Saknat någon? - a
6. Dansat galet? - ja ahahahahah
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nej :D

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej :(
2. Har du en hund? - nej :(
3. sover du helst ensam eller med någon? - hatar att sova ensam :(
4. Tror du på spöken? - ibland, ibland inte
5. Är du mörkrädd? - typ ja, när jag är ensam...
6. Vad vill du ha just nu? - som sagt, en flygbiljett till usa ♥
KÄRLEK

1. Är du singel nu? - yesbox
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - spelar ingen roll, bara de är äkta
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jodå, men jag är fjorton år, man kanske inte gifter sig precis
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?- faktiskt inte
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nejdå
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - fy nej
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9. Saknar du någon av dina ex? - nej :)
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - HAHAHAHHAHAHAHAHAH , dirty, nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - <3

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - jag har några inlåsta i garaget....
14. Är du ofta med dina vänner? - så ofta jag bara kan
15. Vad brukar ni hitta på? - ingen kommentar
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - hahahahahahah, lite för mycket mig själv kanske :P
17. Vem vet mest om dig? - oj, typ, antagligen linnea eller joel faktiskt :o

OM DIG
1. Hur lång är du? - äckelpäckel lång, 175+
2. Vart bor du? - in ma haus
3. Är du nöjd med ditt rum? - lila.. låt mig tänka, IKEA NÄSTA
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - blond :$
5. Vad väger du? - jag vet inte
7. Har du någon sjukdom? - typ adhd, aids, arabies hahahahahahha nej det har jag inte
8. Är dina föräldrar skilda? - nö :D ♥
9. Gillar du skolan? - om man bortser från lektioner och prov, så ja. 
10. Hur svarar du i telefonen? - hej det är louise, eller typ, MMM HALLOE om det är weronika som ringer...


VAD

1. Åt du senast? - hamburgare från da grill
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - skin
4. Lyssnar du på just nu – min dators brummande och min pipande telefon som dör vilken sekund som helst..
5. Gillar du mest hos dig själv? - mina handleder, hahha


Ingen kommentar angående bilden. Hade bara en jäkla stor lust att skämma ut mig själv... :D:D:D

Kommentarer
  Joel Randeblad

BOR DU HÄR?

Datum: 2011-06-10 | Tid:  00:42:43
Blogg/hemsida: http://joelrandeblad.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Datum: 2011-06-22 | Tid:  01:19:54
Blogg/hemsida: http://nataliedahlberg.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0