fy

Bloggen har varit.. väldigt off senaste tiden! Och jag har inget att skylla på eller så, det är bara jag som har varit för slö helt enkelt. Men nu när det börjar bli vår och det går att vara ute utan att frysa röven av sig så passar jag på. Orkar inte sitta vid datorn 24/7!
Men nu har jag lovat mig själv att jag ska tillbaka! För det är så kul att blogga, även om det går upp och ner!
Och så ska jag dra igen med Lär känna mig på 30 dagar!
Och eftersom detta inlägg kommer bli så jäkla tomt, så slänger jag in lite bilder på världens snyggaste!


Min?
Aa det tycker jag.
Kanada nästa!
Fast så tar vi en sväng i usa också, där min andra man väntar!!
Ojdå, mina andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0