tänk om...

 

 



 

 

Har precis tvättat bort min ansiktsmask och gjort en sista-minuten-kur-av-finnar... de ska vara borta på morgonen enligt den saken (?)
UPP TILL BEVIS

Och nu så skiter jag bara i alla läxor (har 9st denna vecka) och går och lägger mig med en dålig film påslagen.. så att jag förmodligen somnar!

Och igår tittade jag också på film, då blev det Flicka.
Alltså, gillar du hästar, då är filmen för dig... jag tror även att bögar skulle tycka om den - bara för att lixom? ♥


Det var så att man fällde en tår...





Stackars alla tomtar :________;

 


Kommentarer
  Linnea

Jag ahtar bloglovin, NU kan jag läsa det här!



Ja stackare ;w;

Datum: 2011-01-27 | Tid:  22:30:10
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0