i did it again..

Jag borde vinna ett pris på Blog awards för minst bloggand ;)



Hahaha, jag är verkligen sämst på att blogga, men vad spelar det för roll.. de som läser min blogg måste kommentera mer, annars är det tråkigt.. och jag orkar inte åka runt på internet och sprida min blogg...
LATMÅS är jag! :D
Har varit hemma idag, inte gjort ett skvatt faktistkt.. har städat rummet och spelar sims i stort sett,
Nu ska jag ta och plugga lite, tänkte göra klart matten idag. (ca 40-50 tal)
Det är bättre att ligga före en efter!
Men jag har iallafall varit ute en sväng idag, hände med mamma till coop, hittade då en sak jag bara ska ha nu, men såklart så fanns inte rätta färgen!


Franskmanikyr / nagelpenna!!!!!!!!!!!!?!?!?!? :D
DET HÄR ÄR TYP, AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
  Linnea - VECKANS BLOGG (kolla kategorier -> Tävlingar)

GILLA GILLA GILLA STARKT!

Datum: 2011-01-05 | Tid:  21:51:24
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0