godnatt

Jag har typ.. förändrats eller något...
Jag har gått och lagt mig sjukt tidigt varje dag, det är inte likt mig, inte alls!
Nu så ska jag läsa igenom engelskaläxorna så vi kan bocka av 3 av veckans 9 läxor..seriöst, 9 läxor?

Engelska dialog
Engelska text
Engelska glosor

Spanska glosor
So-uppsats
So-prov
Musiktest gitarr
Musiktest bas
Matteläxa


Och eftersom att jag hade varit duktigt och skrivit världens bästa mvg uppgift till So'n så ska jag ju såklart inte hitta den, FY FÖR LÖSBLAD! Då blir det väll till att skriva en ny imorgon, om jag inte hittar den.. blöh!
Så nyduschad och fräsch går jag och pluggar lite - sen blir det väll.. film eller något..


Uh, jag känner igen mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0