Dag 5 - Min kärlek

Den måste jag faktiskt lämna tom också!
I'M SINGLE AND READY TO MINGLE

Och btw, jag har lyckats blivit sjuk, igen.. så imorgon blir det nog en del bloggande för min del antar jag...
och förlåt för den sämsta uppdateringen ever, men skolan drar mig snart ur skinnet känner jag!


Och med detta inlägg så måste jag slänga upp världens söta bild, jag tror jag smälter lite! Awwwww, äkta vänskap! ♥

http://dl.dropbox.com/u/14012028/IMG_4192.JPG
(oh, varför använder jag inte min brunutansolmedkameraeffekt för?)

Kommentarer
  Linnea

Jag är så het på den bilden. ♥ Men jag älskar den med, fett mycket även om de där sjukt fula "jag kan inte se att jag håller på att bli tonnåring" åren finns med där med relativt fett hår ;)



Älskar dig {♥}

Datum: 2011-02-10 | Tid:  18:20:56
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0