Dag 1 - Presentation av mig själv!

Okej då kör vi igång då...
Jag heter då Louise och är tyvärr en värmlänning... Tur är det att jag inte har den förskräckliga dialekten, god bless Närke!
Jag är brunett och omkring 175+, usch och blä på att vara lång. (Ja jag vet den långa ramsan att jag ska vara glad över att jag är lång....men jag trivs inte med att titta ner på alla små knattar!) Hahahaha! Men jag sa så är jag brunett, föddes som blond, men dum som jag var färgade jag håret brunt, önskar att jag var klokare för 5 år sedan... (då jag började färga)
På min fritid så rider jag, spelar innebandy, fotar & SHOPPAR!!!!! Självklart så är jag med mina underbara vänner... men för att få veta mer om dem får du vänta till dag 7!
Mina stora drömmar är.. oj jag har så sjukt många, men jag kan ju skriva upp några yrken jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba som...
Modell
Stylist
DJ
Designer
Hollywoodfru

Nagelstylist

Sen finns det ju så mycket mer! Men detta var lite om mig iallafall!
Hoppas detta räcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0