lovade..

Okej, jag lovade emma att blogga idag så då gör jag väl det då ;)

Veckan har varit ganska jobbig faktiskt! Var sjuk från lördag - tisdag, är inte helt frisk än, men det finns inget tråkigare än att sitta hemma framför tvn och tycka synd om sig själv så jag gick till skolan i onsdags iallafall! Måste faktiskt säga att det är kul i skolan, men att jobba är ju inte speciellt kul ;D
Btw så fyller jag och emma år på måndag, så grattis till oss!
Jag ska göra ett typ löfte med mig själv nu.
Att hitta motivationen i bloggningen och att blogga minst 3 inlägg/dag!
Kommer bli svårt med tanke på att jag gör så mycket annat på min fritid, men tur att mobilen finns då!

Haha, annars har det väl inte hänt något i mitt liv den senaste tiden, ingen intressant iallafall... plopp.
Men något jag behöver just nu är en systemkamera, synd att man inte är gjord av pengar.. eller har föräldrar som inte tycker att det bara är en "att ha" sak.. pffht.

Ska nog förbereda några inlägg för imorgon, och sen så sätter jag på en film och drömmer sött... ;)
SEEYA!


Kommentarer
  Emma

Tjoho äntligen ! ;)♥

Datum: 2011-04-08 | Tid:  16:50:21
Blogg/hemsida: http://emmaaaww.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0