förlåt förlåt förlåt förlåt

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig... Men å!

Helgen har iallafall varit bäst haha, bodaborg i mitt <3
Det var seriöst helt vilt, weronika&linnea, ni är bäst! ♥
OCH IMORGON ÄR DET INTE VILKEN DAG SOM HELST, UTAN DET ÄR MIN FÖDELSEDAG!
SWEET FOURTEEN!

I fredags sov Weronika här hos mig, fan va kul vi har haft, hhaha. brandvarnaren </3
Och så åkte hon jag och linnea till bodaborg på lördagen, minnet för livet där trorjag faktiskt...

Sen så sov jag över hos linnea från lördag till söndag (idag då).
Runt 3 bar det av mot coop för att köpa ballonger och sånt vetdu, det växer man aldrig ifrån :P
Och sen så var det bara att städa.. :<
MEN SNART SÅ ÄR DET..

Kommentarer
  Linnea

Så underbart kul HAHAHA! ♥

Datum: 2011-04-11 | Tid:  20:38:48
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0