Thailand 2010 - dag 2

I whip my hair back and forth! :D
Åååh, fan va skönt det är att verkligen vara vid liv idag. Har varít på stranden hela dagen och solat och ätit gott!
Riktigt nice, o jag börjar bli brun redan :D
Har shoppat lite idag... hehehe.
Nu så har muslimerna typ bön igen, LOL. ALAAA SCHEEEBAAABBBEN ÄÄÄÄR GOOOOOOOOOOD!
Jag lovar att jag spelar in nästa gång de har bön så får ni höra!



Ena bikinin, är typ helt kär!



Den andra bikinin, typ kär i den också!



Stranden vi ligger vid just nu, inte illa? :P


Kommentarer
  cassssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

inte alls avensjuk, nej nej ;)



fina bikins

+ att jag är kär i bilden längst ner!



♥♥ MISS U ♥♥

Datum: 2010-12-10 | Tid:  20:08:36
Blogg/hemsida: http://cassandralinneaa.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0