what goes around comes back around

OMG JAG BLOGGAR?

Jo men jag har ju sommarlov, sitter gärna inte inne och trycker vid datorn då..
Men nu slänger jag upp ett litet inlägg..
Jo dagen idag har varit super. Hade typ stridsträning med 'laget'.. mina vader gör ont!
Jag gör lite som underbara cassandra.. lägger upp mitt schema för veckan.. ;)

Måndag: Stallet och träna hade jag tänkt mig.
Tisdag: Vara med saknade Cassandra + bio :D
Onsdag: Inga planer, men det blir väll stallet och träning som vanligt :D
Torsdag: Träning med laget och hitta på något med nån mupp
Fredag: Slagga med någon? Shopping?
Lördag: Slagga, shopping? vem vet? :D
Söndag: CHIIIILLLL




Har en fin norsk flagga med på bild!
Tänker på er norrmän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0