one less lonely girl

Dagen har varit helt vild!
Först så kom weronika hit, sen typ 5 minuter senare så kommer caroline och camilla och våldgästar, vilda människor!
Sen var de tvugna att åka hem för att jag och weronika skulle laga mat, och jävlar vad gott det blev!
Seriöst, jag och weronika är de bästa på matlagning?
SE VIDEON HÄR

Sedan weronika har jag varit hemma och tagit det lugnt, pratat med en väldigt snäller pöjk :D
Men det tråkiga är att jag har blivit jätteförkyld, näsan rinner och jag låter som en attackerande myrslok när jag pratar.

Jaja, tog hand om mig lite och gjorde en liten ansiktsmask.. haha! Dock bara i T-området i ansiktet :D


Cambilder ♥

Och förresten, Movits! är det bästa som hänt mig typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0