it's eastertime!!!

(Det var igår men det blir som 'idag' istället, för jag glömde att publicera skiten)
Dagen har varit kanon! Har haft så grymt väder hela dagen, 20+ här klagar man inte :D
Men det har iallfall varit en soft och mysig dag med familjen och hästarna ♥
Vi är nästan klara med nyrenoverade altanen, vilket jag glömt att berätta om :P
Tog även några svängar till stallet förrut också, blev inget gjort idag förrutom lite mockning och sopning, dagsgöran...
Imorgon blir det att motionera de 3 busarna och gå ut med kallääääääääääääääshest.
Och nu märker jag att jag fryser så jag tänker nog hoppa in i duschen (00:41) haha!
Och jag måste bli klar med designen snart, är så sjukt trött på denna, ser ut som jag gjort den i paint haha D:

PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0