Dagens j*vla ilandsproblem.....

*massa fula ord*...

Nu sitter Linnea bakom tangenterna. Borde nästan vara så. Jag ska sitta och citera hela Louises liv... HAHA! Då hade ni skrattat ska ni veta. Dagens mest använda ord än nog faktiskt könsord, inte bra.

Meningen var att vi skulle gå ut och fota, eller jag skulle göra lite wnb modellbilder på Louise. Men det gick ju som det gick. Louise har ett för stort ilandsproblem för att det ska funka just nu tror jag. Och hon insisterade på att min plattång/locktång funkade trots att jag sa att det inte gick. Speciellt inte när man har sprayat extra superstrong flatliner iron serum i håret, haha.... ;)

Louise just nu: Sjunger I'm not a snoppbot. Som sagt könsord...
Stämningnen just nu: Spänd, sur, och livshatande ilandsproblem, neggo neggo. Visst låter det trevligt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0