uuuuupssie

Har verkligen inte haft tid att blogga..
Skolan skiter sig, det går verkligen inte bra, jag behöver komma bort från den nu!
Och så åker jag till thailand om 6 dagar...
Håller på att packa lite smått och usch vad mycket saker det finns som behöver göras just nu..
Men åter till skolan..
Hade matteprov idag, och.. förhoppningsvis så behöver jag inte göra omprov, man skulle ha 17/40 rätt för att bli godkänd.. klarar nog av det.. men skulle jag inte göra det så blir jag ju inte precis förvånad, men know what?
There's no time for it.
Är bara i skolan 4 dagar till, hinner inte ha ett till prov på det ;)
Ska börja med nya designen imorgon också, får se hur långt jag kommer med den...
Men den kommer att vara LILA! :D


Kommentarer
  Malin

Vad mysigt med thailandsresa!

Datum: 2010-12-02 | Tid:  23:13:41
Blogg/hemsida: http://piccadillytears.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0