sunday sucks - but you already knew that

Som vanligt så har jag absolut inget att göra på söndagar...
Jag har lust att göra en videoblogg, men jag tycker det känns så stört att sitta och prata med en själv, höhöhö!
Men jag tänkte iallafall redigera lite bilder... Kommer göra typ.. 2-3 styckna.
Jag kommer att ha 1 original från varje bild, sen så kommer jag nog experimentera med bilden och ha några olika retuscheringar på dem.. Men vi får se hur det blir!
Och btw, har ni sett en sak på bloggen...


Kommentarer
  Netty♥

sv' jag saknar också tiden som fjortis :( men jag trivs bättre med den personen jag är nu ^^

Datum: 2010-11-22 | Tid:  06:49:04
Blogg/hemsida: http://www.nettys.se

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0