skolan, skolan, skolan, skolan, skolan....

Hela mitt liv kretsar kring skolan just nu...
Prov hit och dit och det gör ju inte skiten bättre att man ska utomlands om några dagar..
På tal om utomlands, ska nog försöka hinna med en reseheader while i'm gone.
Jag kommer såklart att blogga och så från thailand!
Vi har prov om sagor, det tycker jag är det mest onödigaste som finns, men lärare är lärare...
Usch, har ingen lust att plugga alls, men jag har ju hela kvällen/natten på mig ;)
Det blir nog att fixa naglarna sedan, har lust att göra någon spännande och ny design.. ska nog prova på att göra ROSA ZEBRANAGLAR,


Kommentarer
  MYMiC

åhh, känner smama sak om skolan. fyfan :s

Datum: 2010-11-24 | Tid:  20:02:13
Blogg/hemsida: http://mymic.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0