said that i leave you on monday morning

Namn: louise
Piercingar:
nej
Tatueringar: nej 
Längd: 1,75...
Skostorlek: auhm.. 38/39/40
Hårfärg: mökbrun, men nu ser den typ cp ut
Fräknar:
ja..........
Motto: LIVE YOUR LIFE :D
Kär? ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Men ja...
Dricker du? Mjölk, aa!
Röker du? Fy, nej!
Vilken parfym använder du?
Britney Spears Fantasy
Vad är du rädd för? Mörker och typ.. små leskia djoor
Gillar du att tvätta? Say what?
Gillar du berg- och dalbanor? Aadu! :)

SENASTE..
Filmen du hyrde? Och det kommer ju jag ihåg....
Flmen du köpte?
He-he-he-he-he
Låten du hörde:
Jag venne vad den hette, men bra var den ikke...
Låten du laddade ner?
Tror det var caramelldansen.. happiieeeeface
Personen du ringde?
Weronika
Personen som ringde dig?
Joel
Tv-program du såg?
Pappa tvingade mig att titta på slalom
Person du tänkte på?
Pappa, eftersom jag tvungen att klura ut förra frågan.....

FAVORIT..
Låt: Finns så många bra juuuu
Sak att göra:
Shoppa???!??!?!1?
Sport:
Innebandy
Dryck:
Julmust ftw ♥
Kläder:
söndagsmyskläder
Film:
mean girls ♥
Bil: i donno
Serie: gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

HAR DU NÅGONSIN..
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka?
Nej
Ljugit för någon? Aa
Varit i slagsmål?
Nee, men catfight, meow!
Blivit arresterad? Nee
Träffat någon från internet irl?
Nee

ANTAL..
Gånger du varit kär? RIKTIGT SUPERDUPERKÄR?
Gånger ditt hjärta brustit? 1 :(
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag tror inte att jag har brustit någons hjärta faktiskt...
Tjejer du kysst? Kysst, där gick gränsen! ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De flesta...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 123456789101112131415 - jag venne?

SENASTE..
Boken du läste? Jag har faktiskt ingen aning...
Personen du fick e-mail av?
Die facebook die
Personen du fick brev av?
Brev? Soooo oldschool
Personen du fick sms av?
Jonna
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag
Saken du köpte? Tröja åt pappa...
Vad har du gjort idag? Inee
Var det kul? ??
Brukar du svära mycket?
He-he-he-he-he
När stiger du upp på morgonen?
Det beror på vilka dagar det är?
Vad har du på dig?
Trosor och tröja - pyamas 8D
Vad ska du göra ikväll?
Sova?
Vad är du allergisk mot?
Inge
Var har du ont?
Fotknölen och ovanför den - stukat foten... h3h3h3h
Använder du hårspray?
Det händer,,, JAA?
Kan du stå på händer? Adå
Håkan hellström eller the ark?
Håkan hellström
Salt eller socker?
SOCKER, MMMM
Gillar du ketchup? Din mamma
Är du glad nu?
Aadå
Var du glad igår? Pms <3
Vad dansar du till? Allt typ,, fast bara när ingen ser mig
Stockholm är..? sämst
Göteborg är..? bäst
Kan du sjunga? Alla kan sjunga?
Spaghetti eller makaroner? Makaroner ftw!
Land du vill besöka? Usa :(

 


Kommentarer
  JL<3

av; fan vad glad jag blir

bruden, du är en snyggjävel du också ;)

Datum: 2010-11-15 | Tid:  07:39:52
Blogg/hemsida: http://jesseduvet.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Alexandra

svar: det är storlek 37

Datum: 2010-11-15 | Tid:  09:48:56
Blogg/hemsida: http://alexishere.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Bella

du frågade en fråga nu har jag svarart på den på bloggen

Datum: 2010-11-15 | Tid:  17:06:07
Blogg/hemsida: http://bellazzz.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Linnea - FRÅGESTUND @ BLOGGEN

LÄSTE ALLT! (h)



Sitter och avgudar min kodning jag är fan avundsjuk xd Men pallar inte göra en ny design till mig heller. Insperations brist o;

Datum: 2010-11-15 | Tid:  20:22:35
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Linnea - FRÅGESTUND @ BLOGGEN

LÄSTE ALLT! (h)



Sitter och avgudar min kodning jag är fan avundsjuk xd Men pallar inte göra en ny design till mig heller. Insperations brist o;

Datum: 2010-11-15 | Tid:  20:22:55
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0