jag borde plugga...

Hehehe, aa jag borde faktiskt plugga, har 20 engelska glosor, repetionsuppg. i matte , svenska prov på torsdag..
Har en del att plugga på, shit.. har ju spanska tills på torsdag också ;___;
Men fy vad mycket läxor vi har...
Ska iallafall plugga på engelskan nu och läsa igenom svenskahäftet lite fort idag, hinner ju plugga imorgon också...
Och jag fick någon fråga någon stans, kommer inte ihåg var, men de ville att jag skulle ladda upp en gammal bild.. so here you go!

Men hahaha, shit va ful, tror jag ska censurera bilden eller något :e

Kommentarer
  Linnea

soet. c:

Datum: 2010-11-25 | Tid:  16:21:51
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0