chocolate - nom nom

Yay!
När jag var och handlade med mamma förrut så hittade jag mitt livs kärlek!
GUESS WHAT IT WAS? :D

Jag hittade min underbara Marabou Vinter Vit



"Det är typ den godaste marabou chokladen jag någonsin har smakat. Men gud så mäktig den är och gud så tjock jag känner mig när jag sitter och glufsar i mig den! :D
Men det värsta är att den smakar lite 'nöt'.. och jag hatar nötter.. men whatevva" :)


Köpte även hem Marabou Sensation - Cookies and Cream för någon dag sen! :P


"Den är också sådär.. 'dreggel-varning'. Det är som att sitta och äta en oreo men massa choklad till!" ♥

Kommentarer
  Linnea - FRÅGESTUND @ BLOGGEN

Det är ju vinter vit. Därför den smakar nöt ;) <3

Datum: 2010-11-04 | Tid:  23:57:40
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------
  Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Haha ja, min är också slut nu :(

Datum: 2010-11-05 | Tid:  10:32:11
Blogg/hemsida: http://FUCKINGPOSERS.SE

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0