all the crazy shit i did tonight

hahah, rubriken ♥

Som sagt så har jag vrickat foten riktigt rejält, det blir att vila den ettag..
Men vi hade match idag, så jag åkte dit och coachade dem och stog i kiosken en stund..
Bra spelat tjejer, men synd för förluste.. 4-7 :(
Men det var iallfall jätte bra spelat!



Åkte med hem till emma och hade det kul, det har man alltid med henne.. sen kom camilla också.. hahah... ni är för roliga! :D

- - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - -

Åt nyss mat med mamma också, sjukt gott, och jag mår allmänt bra just nu! :D
Ne, nu ska jag gå ner och sluka min milkshake från Mc Donalds, den har ju fått vänta hela dagen ! <3
Och förlåt för att bloggen har fått lida! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0