i'm getting nervous!

SOM SAGT SÅ ÄR JAG ÖVERLYCKLIG! INGET OMPROV I MATTEN!! :D 32/40 - där man skulle ha 17 för att bli godkänd!
Fick även reda på resultatet för svenskaprovet vi hade för någon vecka sedan, 17/20 där ;)
Failade på 2 frågor.. Jag beskrev 3 sagor.. när man skulle välja en av dem - tycker jag borde få pluspoäng för det? ;)
Den andra frågan hade jag ingen aning om faktiskt, chansade på typ.. Walt Disney, hahahah, det var helt fel!
Min lärare typ,, WOOOOOOOOOOOTT när hon läste det eller något, och jaa, jag är övertrött!
Har nålplockardag imorgon, sovmorgon igen, YAY!
Eftersom jag inte har något nålat så har jag typ.. fri dag? Jag tänker jobba av lite läxor jag hade behövt ha med mig till thailand, ganska soft dag iallafall, 3 lektioner + en film i slutet!
Nu så ska jag faktiskt plugga, fastän vi inte har några läxor.. ska skriva klart min helt oförlåtligt dåliga saga, sen ska jag ta hand om mig själv med en ansiktmask eller något! ♥



En äckligt ful och oredigerad bild på mig från i lördags.

Kommentarer
  Linnea

DÅLIG SAGA?! skärp dig D: <3

Datum: 2010-12-02 | Tid:  16:01:56
Blogg/hemsida: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

-------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0